21.10.09

is it just me?

De stod och tvättade sina bilar på en gör-det-självtvätt. De stod med sina högtryckstvättar och tvättmedel och en blick i sina ögon jag inte kan glömma. Det var som om all den kärlek män i deras ålder inte kan klä i ord och säga ens till sina närmaste bara kunde komma ut i genom att på ett nästan erotiskt sätt löddra in bilen i bil-schampo. Det kändes så som det borde kännas att gå på en swingers-klubb för första gången och se alla par i full gång med varandra, och alla lystna blickar inte bara mot sin egen partner utan också runtomkring.
"Jag ser vad du gör, och jag gillar det"
"Min är större än hans"
Det sista jag såg innan jag gick därifrån var deras uppfordrande nickar mot varandra innan de tömde högtryckstvättarna mot vindrutorna på sina bilar. "Yeah, baby, here it comes!"

Inga kommentarer: