10.12.09

en ljus idé såhär i Nobeltider

De säger att de bästa idéerna inte föds i laboratorium, utan vid lunchbordet. Min teori är att de föds i små chattfönster runt om i världen:


Lundgren, David [14:32]:
21
och jag kunde stänga efactärendet!
Eriksson, Staffan [14:34]:
wtf..

This conversation is being saved in the Conversation History folder in your Outlook mailbox.

Lundgren, David [14:46]:
ser att du stängde ett ärende...
..men det gjorde jag också!
Eriksson, Staffan [14:46]:
nooo!
Lundgren, David [14:47]:
ska börja göra greeting cards med den texten tror ajg.
skulle sälja som fan på servicedeskar runtom i världen.
Eriksson, Staffan [14:47]:
oh
Lundgren, David [14:49]:
jag ska kalla dem "gloating cards"

Remember kids, det var här ni läste det först. Kom ihåg det när jag blir multimiljardär och ni läser om mig i DI Weekend.

Inga kommentarer: